Главная » Статьи » Мои статьи |
Надо было иметь духовное мужество, чтобы в атмосфере унылого конформизма публично заявить о том, что русский Царь Николай Второй не отрекался от трона. В самом деле, никаких свидетельств об отречении Государя нет. Никакой желанной для бомжей бумаги якобинцы Гучков и Шульгин из Пскова в Петроград не привезли. Сама фальшивка в революционных «Известиях» от 4 марта 1917 г. была наговорена по телефону генералом-предателем Рузским, который озвучил фабрикацию другого изменника – генерала Алексеева. Николай Второй был вероломно свергнут омасоненной элитой. Даже его поезд, арестованный бунтовщиками, стоял на дальних путях во Пскове. Перевертыш Шульгин «вспоминает» о каких-то телеграфных бланках, на которых якобы Божий Помазанник напечатал на машинке мифическое «отречение», к тому же подписанное карандашом. А то в его походной канцелярии не было, дескать, бланка манифеста. Царь знал, что в Законах Российской Империи не прописано отречение от престола. И он не имел права отрекаться. Царь – Божий слуга. Царь – мученик своего поста и Он, подобно Павлу Первому, не мог подписать сакральную бумагу. Не имел права отрекаться. Бросать на произвол преступной революции народ и страну. Более других в групповом предательстве отличился генерал Рузский. И как же отблагодарили его красные ? Через полтора года, в Пятигорске чекисты отсекли ему голову и швырнули в яму. Если бы Гучков и Шульгин честно заявили бушующей толпе, что Царь не отрекся, их бы самих линчевали за «измену» революции. Как раз в это время в Кронштадте уже вырезали морских офицеров, а в столице подонки охотились за городовыми и их семьями. Да они (Гучков и Шульгин) и ехали-то во Псков не уговаривать, не убеждеть арестанта, а только для того, чтобы, вернувшись, «ДОЛОЖИТЬ» ОБ ОТРЕЧЕНИИ. А лгать им не привыкать. В ноябре 1916 г. в Государственной Думе кадет Милюков публично клеветал на Царицу и позже объяснял это «интересами революции». Фальшивое отречение парализовало всех, кто был за Царя. У всех опустились руки. Ложь стала оружием тамплиеров. И ложь эта так въелась в сознание людей, что Наталье Владимировне понадобилось подлинное мужество сказать об этом вслух. Даже спустя век после катастрофы. И вот теперь на праздник Победы в освобожденном от почитателей Хрущева Симферополе эта подвижница пронесла икону русского Императора Николая Второго в колонне «Безсмертного полка». Как известно, наш Царь готовил решительное наступление на Берлин на весну 1917 г. Но «пятая колонна» вырвала предстоящую Победу из рук Царя – Главнокомандующего. Совершила подлый масонский переворот. Британский премьер Ллойд-Джордж радовался Февральской катастрофе : «Главная цель войны теперь выполнена». В колонне «Безсмертный полк», естественно, было немало тех, кто по-прежнему не раскаялся за предков в жутком екатеринбургском злодеянии. Они, конечно, патриоты, они в остальном наши единомышленники. Но словно роковая мета в этом пункте разделяет нас. Поистине, Поклонская совершила настоящий подвиг. Я восхищен ее почином. России надо полностью отмыться от тех, кто совершил ритуальное убийство русского Царя, Его Семьи и Его близких. Даже чрезвычайная комиссия Временного правительства не нашла в действиях Государя никакого «криминала». Царь был абсолютно чист. Но враги Русской Православной Державы убивали Его именно НИ ЗА ЧТО, а только за то, что Он был Царь и «внешний епископ Церкви» – Единой, Святой, Соборной и Апостольской Церкви. Ненависть супостатов была так велика, что расправились с Супругой, юными ни в чем не повинными дочерьми, 14-летним Отроком, с врачом и с близкими им людьми. И это страшное злодеяние до сих пор не отмыто. Акафист Царю Николаю II- искупителю Кондак 1 Избранный от рождения Царю Николае, земной образ Христа Царя по Благодати мiру всему показавый, во дни окаянныя смуты Народом Твоим на оклеветание, поругание и пропятие сыновом диавола изменою подлою преда́нный, и яко Агнец Божий, Соборный грех его на Себе понесший; подвиг любви Голгофской искупительной жертвою явивый, ради спасения России и искупления греха неверности Народа ея. Тебе, предивному Угоднику Божию и Святой Руси Самодержцу, похвальная воспеваем пение: Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Икос 1 Ангела во плоти зрели Тя людие Русские, Святый Царю-искуптелю Николае, в Православной Вере непоколебимо стоящего и единой целью мирное преуспеяние, могущество и славу России имущего; яко чадолюбивый Отец людем Твоим всякаго звания и состояния был еси. Обаче, духом мiра сего прельщении, уклонишася чада Твоя от служения Богу и Тебе христу Его, на стези погибельныя. Мы же, подвигу Твоему дивящеся, восхваляем Тя тако: Радуйся, любви Христовой воплощение; Радуйся, Престола Российского украшение. Радуйся, Иову многострадальному смирением уподобивыйся; Радуйся, за искупительный подвиг воссести одесную Христа удостоивыйся. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 2 Видяще Милосердный Господь древо велие Державы Российския ветрами злобы поднебесной колеблемо и множеством паразитов люте изъязвляемо, воздвигоша Тя, Святый Царю Николае, яко премудрого вертоградаря в вертограде Своем, да попечением благим корни его с любовию укрепиши и произрастит изобилие плодов. Понеже корень древа бысть Священный Царский Род. Тем Благость Божию из десницы Твоей приемше, взываем Творцу всех: Аллилуйя. Икос 2 Десницу Господню во Помазаннике Божием не хотяше видите и очи сердца своего гордыней предерзостной омрачиша, потщишася знатныя люди Русския, Державную Десницу христа Господня супротив Воли Божией по воле своей направляти. Егда же в похотении суетнем Тобою обличени быша, умыслили еси в сердцах измену. Ты же, любовию отеческой чада державного лона покрывая, вся им простил еси. Сего ради Тя ублажаем: Радуйся, Царского корени благодатная отрасль. Радуйся, Державного древа премудрый вертоградарю. Радуйся, секирою измены с чадами Твоими посеченный. Радуйся, за Россию пред Богом ходатай дерзновенный. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 3 Сила Вышняго осени тя, Святый Царю Николае, Волю Святую Царя Небесного на земли смиренно творити и Государством Российским яко Самодержец мудро правити. Да Милостию Божией, по молитвам Твоим, Благодать стяжавши, поют людие Русские Христу Богу: Аллилуйя. Икос 3 Имея тщание о благоустроении Церкви и Державы Российския, призвал еси верно служити Тебе, яко Трона опора, слуги ближние: у Престола Царского предстоящий, Совет Государев творящий, властию на местах облеченнии, да суд и правду соблюдут ко благу Отечества. Сии же, Богу данный обет на верность Тебе, не сохраниша, возжелали еси Волю Божию чрез Тебя Руси являемую, законом человеческим, яко стеною оградити. Похоти сердца своего невозбранно творити и путями Господними не ходити. Слуги же вернии глаголют Ти: Радуйся, твердое Закона Христова на земли основание; Радуйся, всех обидимых непостыдное упование. Радуйся, слугами ближними во дни испытания преданный; Радуйся, изменою власть захвативших милостиво простивый. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 4 Бурею злобы врагов Христа и Отечества нашего не устрашивыйся, с малых лет служению ратному посвятил еси Себе, Царю Николае. Завет родителя Твоего в сердце храняще, яко несть у России в мiре сем други вернии, токмо Армия и Флот России — сила ратная. Сего ради заботою непрестанной облеклся еси о Силе и Славе Воинства бранного. Да воспевают вси воини Русские победную песнь Христу Богу: Аллилуйя. Икос 4 Слышаще Воины Православные трубный глас Царя Самодержавного, воздвигошася на брань в защиту единоверныя страны Сербския и подвигами ратными весь мiр удивиша. Обаче, изнемогоша от ран и скорбей, лестью вражией яко жалом клеветы диаволей уязвленнии, позабыли еси Священную Клятву верности Богу и тебе Его Помазаннику. И тако сатаниной лестию обольщении предали на оклеветание, поругание и пропятие Солнце Земли Русския, Царя Самодержавного. Сего ради попусти Господь сынам диавола, казнити лютой смертью воины Русския и губити воинство Руси нашей славное. Да во безумии своем покаемся, с Воинством Ангельским восхвалим Бога и Помазанника Его: Радуйся, Воинства Христианского Державный предводителю. Радуйся, гордыни вражеской на поле брани победителю. Радуйся, войском мятежным на поругание сыновей диавола оставленный. Радуйся, чести ратной до смерти не посрамивый. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 5 Боготечною звездой явися Народу Русскому добродетельное Твое житие, Царю Николае, яко чудным венцем добродетелей христианских светло украшенный, об укреплении Веры Православной неустанно ревновал еси: духовном просвещении, храмов созидании, добронравия насаждении. Во еже, благодатию осеняемии, взывают радостно людие Православные: Аллилуйя. Икос 5 Видеша Архипастыри и пастыри Церкви ересью папизма калеблемыя, и о Христианском Благочестии в Церкви небрегущия. Державу Российскую за нечестие пастырей многими нестрояниями и безверием обуяваемую, потщился еси люди на Свет и Истину наставити, о Священстве имеша попечение не суетное. Но не познаша Тя пастыри Русские, злом за благо Тебе воздаша и вместо верности, изменою подлою сердце Твое изостриша. И тако оскуде в народе исконная Вера Православная во Самодержавного Царя, яко Помазанника Божия и провозвестника Воли Божией. Отонуду же, духом мятежным искушаемии, мерзость запустения на Святом Царском месте в Церковной молитве устрояху. И вместо Тя — Божия Избранника — сыновей диавола на Святом Царском месте христа Господня поминати сташа. Сего ради сотвори Господь по молитве просящих, и положи под нози христоборцев люди Русские, и пожроша за сие беззаконие лютый огонь Гнева Божия пастырей Церкви Русския. Но не уразумели тоя причины Гнева Божия, и до ныне мерзость запустения в Церквоной молитве творят такожде. О таковом ослеплении сердец их болезнуя, вопием Ти: Радуйся, Церкви Русской столпе и ограждение; Радуйся, Веры Православной твердое исповедание. Радуйся, в смуте соборной молитвы изменой лишенный. Радуйся, от пастырей Русских сугубого покаяния ожидающий. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 6 Проповедником доблестного служения Отечеству явился еси, Преславный Царю-искупителю Николае, образ верности и трудолюбия Народу Твоему показуя, наипаче же дворянству Российскому, понеже родословием своим ко служению Господу и Отечеству призвани бысть. Да подвигами славными увенчании, славословят Бога: Аллилуйя. Икос 6 Возсияла еси паче солнца мiрови, слава Державы Российския, под скипетром Твоим Венценосче Святый. Обаче исконнии слуги Твоя, опора Твоя верная, духом гордости и ядом чужебесия одержими, возлюбиша паче служения Богови славу мiра сего, идола же себе из душетленнаго запада и тела златого творяху. И тако лютее враг иноземных, в родной замли на Православную Веру, Царя-Отца и Отечество свое злом безумия воссташа. И Тя Святый Царю Николае, изменною подлою на оклеветание, поругание и пропятие врагам рода Русского предаша. Сего ради, видя Господь нераскаянную злобу сердец сих, под серп христоборцев дворянское сословие Руси отдаша, и яко лозу безплодную секирою Праведного Гнева Своего посекоша. Мы же люди Русския, в разум истины ныне, по молитвам Твоим пришедшии, вопием Ти сице: Радуйся, доблести дворянской пресветлое зерцало. Радуйся, беззаветного Руси служения образе и начало. Радуйся, родом дворянским в бедах отринутый. Радуйся, слугам неверным все неправды простивый. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 7 Царство Христово на земли, по Воле Божией мудро созидая, Царю Николае, даровал еси милость Свою людям Божиим, земледельцам и всем в поте лица своего труждающимся. О просвещении истинном Народов Российских во вся дни неусыпно ревновал еси, дабы во Отечестве нашем Вера Православная непорчно содержалася и Имя Божие во истинном благочестии прославлялося. Сего ради мы ныне в разум истины от заблуждений своих пришедщи и законы предков непреложно храняще, Царя Небесного, во иконе Его земной — христе Господне — неложно почитающее, едиными усты и единым сердцем возглаголим Богу: Аллилуйя. Икос 7 Новаго Тя Соломона Премудрого разумели людие Русские, Державу Твою яко Храм Божий сотворшаго не ради славы земной, но спасения ради душ человеческих, зане все странники на земли еси в привременней жизни сей. Внегда же налете смута, яко буря в море житейском, возжелаша земледельцы суетне разделение земли учинити, имением тленным соблазнишася, не хотяще во истине Богу и Тебе, христу Его, пети: Радуйся, Земли Русской нелицемерный любителю. Радуйся, труженников ея милостивый покровителю. Радуйся, на верность Народа упование возлагавый. Радуйся, изменою его на оклеветание и пропятие врагам отданный. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 8 Странное чудо всему мiру явися, егда под крылом Твоим, Боговенчанный Царю Николае, возвеличишася Держава Российская и процвете, яко крин сельный, богатством и славою, наипаче же трудолюбием мастеровых людей ея иноземныя страны изрядно удивляюще. О сем радуяся, воспеваем со умилением Богу: Аллилуйя. Икос 8 Весь бе в вышних и нижних никакоже отступи, Помазанниче Божий, нужды многоразличные Народа Русского в сердце Твоем храняще. В первых же покрыл еси попечением родительским люди мастеровые, законы новыя им дароваша и Царскую милость. Обаче тии, учениями безбожными прельщеннии, отвергошася Господа и Тебе христа Его, и яко блуднии сыни смуту во Отечестве учиниша и от нея же сами же люто погибоша. Мы же милость Твою памятующе, хвалим Тя сице: Радуйся, неутомимый трудолюбия образе. Радуйся, людей мастеровых попечителю и друже. Радуйся, любовью отеческой нужды их покрывавый. Радуйся, изменою лютой за любовь вознагражденный. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 9 Всякое естество Ангельское покланяется Царю Небесному и Содетелю всех: Свят, Свят, Свят со страхом вопиюще, такожде и людие Русские поклоняхуся Ти, Святый Царю-искупителю Николае, яко живому образу Христа Царя, во умилении сердца поюще: Боже, Царя храни и Бога славословя: Аллилуйя. Икос 9 Ветии многовещаннии не возмогут изрещи вся благодеяния Твоя Народу Русскому, Святый Царю-искупителю Николе, яко покровитель любомудрия был еси, людем книжным, в словесех и художествах искусным, благоволение даруя. Тии же, гордынею и вольнодумством обуяннии, отвергошася Господа и Тебе христа Его, и поклоньшася лжеименному разуму человеческому, премногие хулы на Святыню Господню возводя. И тако сего нечестия ради, Гневом Божиим в смуте посечени быша и до сего дне к Богу и христу Его не обратишася. Мы же о таковем ослеплении лучших людей Русских скорбяще, ублажаем Тя: Радуйся, покровителю наук и любомудрия; Радуйся, проповедниче благочестия и целомудрия. Радуйся, свободу глаголания ветиям даровавый; Радуйся, злохуления и клеветы от новых иуд приемый. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 10 Спасти хотя Народы Российския от глада и нищеты, милостивый Господь, даровал еси нам Тя, Царю Николае. Благословение Свое чрез Тя, христа Своего, неоскудно нам подавая, велия вспоможение купцем и людем торговый даровал еси, дабы преизобильною торговлей безпреткновенно промышляли и неленостно ко благу Церкви Христовой и люда малоимущего послужили есте, во еже Державе Российской всеобщим благоденствием процветати и всем людем ея купно глаголати Богу: Аллилуйя. Икос 10 Стеной нерушимою пользы Отечества Твоего показался еси, Державный Хозяине Земли Русской, зане многоразличное богатство ея в расхищение алчным иноземцам не предал еси, о благе людей Русских непрестанное попечение имущее, наипаче же торгующим и созидающим изрядное явил благорасположение. Обаче тии, вместо Бога мамоне начаша неусыпно служити, Церковь Божию и бедных позабыша, и благодеяний Божиих из десницы Твоей дарованных не уразумеша. Сего ради Попущением Божиим богатсва неправедного лешишася и истреблени быша, и горькое скитание по чуждем странам прияша. Мы же ныне в разум пришедши и благоденствия Земле Русской желающе взывам Ти: Радуйся, Державы Российской обогатителю. Радуйся, нищих, вдов и сирот щедрый питателю. Радуйся, богатым и бедным отечески благоволивый. Радуйся, в нищете всеми без вспоможения покинутый. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий Кондак 11 Пение всякое побеждается, восхвалити тщащееся неизреченную милость Твою, Боговенчанный Домовладыко, Царю Николае, ко множеству народов и племен, Державы Российской просторы населяющих, яко Правитель добрый и Миротворец искусный был еси, вся люди Твоя любовью отчей равно покрывая, да славословят во единении братском всех Творца: Аллилуйя. Икос 11 Светозарную звезду, Светом Любви Христовой тьму неведения просвещающую, зрели тя, Венценосче Святый, племена и языки в пределах Державы Российския обретающиеся. Зане, дивным светом ея, яко волсви и пастухи водимые, обретоша Веру Истинную и путь ко спасению. Егда же диавольскими козньми обольщени быша, отверглися служения Тебе, и сим от служения Богу Истинному, в смуту окаянную поидоша и от врага рода людскаго разделение и вражду между собой приимоша, и тако до ныне мождоусобицей и враждою диаволей раздираемии, в разум истины пришедши и мира во Отечестве хотяще вопием Ти: Радуйся, Веры Христовой свете путеводный. Радуйся, народов Державы Российской пастырю добрый. Радуйся, ковчега спасительнаго искусный кормчий. Радуйся, в мраке смуты от чад своих похуленный. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий Кондак 12 Благодать даровати восхотев Народу Русскому, поистине возлюбленное чадо послал Господь к людям Российским. Явился еси, Царю Николае, яко Благодатию преизобильно осененный, до времени положил еси предел тайне беззакония, Державу Твою и весь мiр от нашествия антихристова удерживающе. Да воспевают сердцем людие Божии: Аллилуйя. Икос 12 Поюще неизреченные Страдания Твоя, Святый Царю-искупителю Николае, восхваляем Тя любовию яко подвигом Крестным Христу сораспялся еси, в жертву всесожжения благоуханную и непорочную за Соборный грех России на Екатеринбургской Голгофе принесоша. Понеже, яко агнец непорочный для спасения и грядущаго воскресения Руси Царской закланный. Искупил еси безумный грех неверности Народа Русского и вечной славою на Небесех облеклся еси. О сем радуяся, во умилении вопием Ти: Радуйся, жертвы Христовой подобие. Радуйся, соборной измены Народа Русского искупление. Радуйся, злобою жидовской ритуально умученный. Радуйся, мучителей и убийц Своих простивый. Радуйся, Святый Царю-искупителю Николае, Русь к воскресению чрез Соборное Покаяние призывающий. Кондак 13 О, Святый Боговенчанный Царю-искупителю Николае, истинно Голгофские муки за Веру Православную и соборную измену России на Екатеринбургской Голгофе претерпевый. Предан был еси крамолой, как некогда Сын Божий на поругание и пропятие. На Голгофе Русской, люди Русские от праклятия в сем и в будущем веце, жертвой непорочной, искупивый и грядущее воскресение Руси Христоподобным крестом Своим соделавый. Сего ради прими убо сие покаянное моление нас грешных и недостойных чад Твоих. Умоли Христа Бога оставити России тяжкий грех попрания Соборной клятвы на верность Царям Самодержавным, яко воздавали Избранникам Его злом за добро и ненавистию за любовь. Умоли Христа Господа праведный Гнев Его на милость к России сменити. Да воскреснет Русь Святая во явлении Царя Самодержавного и воссияет мiрови, яко солнце, научающе всех радостно пети Богу: Аллилуия. Аллилуия. Аллилуия. (Сей Кондак читается трижды, затем 1-й Икос и 1-й Кондак). Исповѣдательная молитва Святому Царю искупитѣлю Нiколаю О преди́вный Уго́дниче Хрiсто́въ, Бо́гомъ да́нный, Бо́гомъ избра́нный, Бо́гомъ води́мый, Cвяты́й Царю́ искупи́тѣлю Нiко́лаѣ; о тебѣ́ же рече́ Госпо́дь свидѣ́тельствовавъ: обрѣ́то́хъ Дави́да, му́жа по Се́рдцу Моему́, и́же (который) сотвори́тъ вся́ Хотѣ́нiя Моя́. О неусы́пный Ревни́телю Хрiстiа́н-скаго Благоче́стiя, добропо-бѣ́дный Защи́т-ниче и Покрови́телю Хрiсто́вы Це́ркви, Великодержа́вный Оте́цъ Оте́-чества на́шего! Ты́ на Ца́рство Ру́сское Бо́жиiмъ изволе́нiемъ, а не мяте́жнымъ человѣ́ческимъ хотѣ́нiемъ взоше́лъ еси́, и Хрiсту́ Царю́, я́ко Уде́рживаю-щiй та́йну безза́конiя послужи́лъ еси́; наипа́че Спаси́тѣлю на́шѣму, Го́споду Iису́су Хрiсту́ во Искупи́тѣльномъ По́двигѣ уподо́бился еси́. Креста́ своего́ не отве́рглъ, и смире́-нiе свидѣ́тельст-воваше, ре́кше: а́ще Бо́гу потре́бна искупи́тѣльная же́ртва за грѣ́хъ моего́ Наро́да, для спасе́нiя Россíи, а́зъ бу́ду е́ю, да сверши́тся Во́ля Бо́жiя. О Святы́й Царю́ искупи́тѣлю Нiкола́е, ты́ не то́кмо (только) глаго́лалъ, но вся́ потре́бныя по́двиги для спасе́нiя Россíи сла́вно поне́слъ и тѣ́мъ го́рькую ча́щу отлуче́нiя отъ Пресвяты́я Тро́ицы въ се́мъ и въ бу́дущѣмъ вѣ́цѣ: вѣ́чныхъ муче́нiй и истребле́нiя съ лица́ земли́, отъ Наро́да клятвопресту́пнаго отврати́лъ, и гряду́щее воскресе́нiе Россіи свои́мъ Хрiстопо-до́бнымъ по́дви-гомъ соде́лалъ еси́. Яко (как) Ца́рь Царе́й во исполненіе Во́ли Бо́га Отца́ для спасе́ния Ада́ма (т.е. всего человечества) грѣхи́ всѣ́хъ человѣ́къ, на Голго́фскiй Кре́стъ воз-не́слъ и Свое́ю Честно́ю Кро́вiю омы́лъ, та́ко и ты́ всего́ себя́ Воли́ Бо́жией повину́въ, для спасе́нія Россіи, Собо́рный грѣ́хъ изме́ны Наро́да Ру́сскаго, во о́бразъ Искупи́тѣльной Же́ртвы Хрiста́ Царя́, на Екатеринбу́ргской Голго́фе кро́вiю ца́рс-кою омы́лъ; и я́ко Госпо́дь Свои́ми Кре́ст-ными Страда́нiями и Безгрѣ́шной Сме́р-тiю всѣ́хъ человѣ́къ отъ прокля́тiя, а́да и вѣ́чной сме́рти спа́слъ еси́, та́ко и ты́ Царю́ Нiко́лае свято́ю сме́ртiю свое́ю и кро́вiю для спасе́нiя Россíи про́литою, отъ стра́шнаго прокля́тiя въ сѣ́мъ и въ бу́дущѣмъ вѣ́цѣ, отлуче́нiя отъ Пресвяты́я Трои́цы, иу́дъ но́выхъ, Бо́гу да́нный Благочести́вый Собо́рный Обѣ́тъ 1613 го́да преступи́вшихъ и до ны́нѣ преступа́ющихъ, спа́слъ еси́, и всѣ́й Россі́и проще́ніе Собо́рного грѣха́ сего́ у Хрiста́ Царя́ испроси́лъ еси́. И я́ко Госпо́дь, попра́вши си́лу дiа́во-лю, тридне́венъ воскре́слъ, та́ко и ра́ди Христоподо́бной искупи́тѣльной жѣ́ртвы твое́й Россі́ю во вре́мя благопотре́бно отъ Собо́рныя сме́р-ти воскреси́тъ и Пома́занника Бо́жiя, Царя́ Самодержа́внаго въ щи́ть и ограж-де́нiе, сохра-не́нiе и спасе́нiе Це́ркви Святѣ́й Святѣ́й, Богоизбра́нному Наро́да Ру́сскаго и Госуда́рства Россíйскаго воздви́г-нетъ; и да пове́ргнетъ у́бо Пома́зан-ный Дави́дъ въ подно́жiе Но́гъ Сы́на Бо́жiя всѣ́хъ враго́въ Его́, Зе́млю Ру́сс-кую объедини́тъ, вся́ е́реси, крамо́лы, раздо́ры и нестрое́ниiя удали́тъ; Право-вѣ́рiе же, Благо-че́стiе, ми́ръ, тишину́, ро́гъ Правосла́в-ныхъ Христиа́нъ по все́й земли́ утверди́тъ и подъ Вла́сть Хрiста́ Царя́ всѣ́хъ обрати́тъ; да просла́вится у́бо въ на́съ и че́резъ на́съ Всесвято́е Имя Го́спода Бо́га на́шего, въ Тро́ицѣ Еди́на-го, Сла́вимаго и Поклоня́емаго: Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха, Его́же е́сть Ца́рст-віе, и Си́ла, и Сла́ва, Че́сть и Поклоне́ніе, ны́нѣ, и при́сно, и во вѣ́ки вѣко?въ. Ами́нь. Молитва о воскресеніи Россіи Го́споди, Iису́се Хрiсте́, Сы́не и Сло́ве Бо́жiй, ра́ди Имени Твоего́ Свята́го, Си́лою Ченстна́го и Животворя́щего Креста́ Твоего́, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Ма́тери, Свята́го Царя́ искупи́тѣля Нiкола́я, предста́тельствы Небе́сныхъ Си́лъ Безпло́тныхъ и всѣ́хъ Твои́хъ Святы́хъ воздви́гни ро́гъ спасе́нiя Ру́сскаго: да соберу́ться и соединя́ться Си́́лою Твое́ю все́ ще́пки и обло́мки разби́таго корабля́ Россíйскаго и воскре́снетъ Ру́сь Свята́я во все́й свое́й красѣ́; и да возвели́чится Отчи́зна на́ша и возсiя́етъ ка́къ мая́къ во тмѣ́ для всѣ́хъ; ды́момъ фiміа́ма и моли́твъ напо́лнится, и процвѣте?тъ а́ки (какъ) Кри́нъ Небе́сный; всѣ́хъ враго́въ Твои́хъ въ подно́жiе Но́гъ Твои?хъ пове́ргнетъ, ца́рство анти́хрiста изничто́житъ, Ева́н-гелiе Ца́рства по всему́ мíру провѣ́дуетъ и ко Второ́му, и Сла́вному Прише́ствiю Твоему́ мі́ръ приугото́витъ; да просла́-вится у́бо въ на́съ и че́резъ на́съ Пречестно́е и Велеколе́пое Имя Всесвяты́я, Единосу́щ-ныя, и Животворя́щія, и Нераздѣ́льныя Тро́ицы: Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха; и посрами́тся лука́вый супоста́тъ; я́ко Твое́ е́сть Ца́рствіе, и Си́ла, и Сла́ва, со Безнача́льнымъ Твои́мъ Отце́мъ и со Пресвяты́мъ Твои́мъ Ду́хомъ, ны́нѣ, и при́сно, и во вѣ́ки вѣко́въ. Ами́нь. Покаянная молитва Святому Царю искупитѣлю Нiколаю О Святы́й Царю́ искупи́тѣлю Нiко́лае, услы́ши ны́нѣ многоболе́зненный во́пль на́съ, погиба́ющи ча́дъ Твои́хъ, изъ тьмы́ грѣха́ къ тебѣ́, Держа́вному Отцу́ на́ше-му взыва́ющихъ. При́зри ми́лос-тивно на бѣ́ды и страда́нiя на́ша и Путе́мъ Спасе́-нiя изведи́, я́ко Хрiсто́съ изъ бе́здны а́до-вой, всемо́щною твое́ю моли́твою. Поне́-же согрѣши́хомъ въ слѣпотѣ́ безу-мiя на́шего па́че всѣ́хъ человѣ́къ на земли́: отверго́шася Царя́ Небе́снаго и тѣбѣ́ хрiста́ земна́го; Сло́во Бо́жiе презрѣ́ша, Пома́занниковъ Госпо́днихъ хули́ша, Свято́е Призва́нiе Бо́жіе попра́ша и сата-нѣ́ беззако́нiями поработи́шася. Бо́гу да́н-ный Благочести́вый Собо́рный Обѣ́тъ вѣ́рно служи́ть Самодержа́внымъ Царя́мъ изъ До́ма Рома́новыхъ и всенаро́д-ную Прися́гу де́рзко преступи́ша, и цело-ва́-нiе Креста́ и Ева́нгелiя ни во что́ вмени́ша. Тѣбѣ́ же, Пома́занника Бо́жiя съ ца́рственною супру́гою Алекса́ндрою, ча́дами Твои́ми: Царе́вичемъ Алексíемъ, Царе́внами Ольгою, Татiаною, Марiей и Анастасiею, вѣ́рными дру́гами и слу́гами твои́ми, иу́диной измѣ́ной въ ру́цы сы́но-вѣй діавола на оклевета́ніе, поруга́нiе и пропя́тiе преда́ли еси́. Сего́ ра́ди, нача́тъ Госпо́дь отсту́пниковъ въ Ра́зумъ Истины лю́тыми скорбя́ми приводи́ти и подъ и́го жидо́вское Россíю отда́лъ еси́. Да́бы позна́ли лю́ди Ру́сскiе, ка́ко Бо́га и Пома́заника Его́ отверга́тися, а дiа́вола и клевре́тъ сатани́ныхъ слу́-шати О бе́здна а́дская паде́нiя на́шего. Кое́го грѣха́ отъ дру́жбы съ си́лой тѣ́мною не соде́лали, ко́е нече́стiе не сотвори́ли, ко́е зло́ въ се́рдцѣ свое́мъ не помы́слили! Го́споди Милосе́рдный, поми́луй на́съ! Ра́ди моли́твъ Свята́го Царя́ искупи́тѣля Нiкола́я расто́ргни окамене́нныя грѣ-хо́мъ сердца́ на́ша и изведи́ изъ на́съ, я́ко во́ду жи́ву, сле́зы покая́нiя; да услы́шатъ вси́ лю́ди Ру́сс-кiе сокрове́нный Гла́съ Твой, Го́споди: ка́ко бо мо́жете служи́ти Царю́ Небе́сному, а́ще бо Царя́ земна́го преда́ли еси́; сотвори́те пре́жде досто́й-ный пло́дъ Покая́нiя за грѣхи́ отце́въ ва́шихъ, омо́йтеся и очи́ститеся, испра́в-те сердца́ ва́ша двоеду́шныя, и уразуме́й-те, я́ко Россíя бе́зъ Царя́, ка́ко и чело-вѣ́къ безъ главы́, е́сть тру́пъ смердя́щiй. Сего ра́ди, приими́, у́бо Го́споди, мое́ Покая́нiе, и моли́твами Свята́го Царя́ искупи́тѣля Нiкола́я спаси́ и поми́луй всѣ́хъ сро́дникъ мои́хъ и вся́ лю́ди Ру́сскiя Благочести́вый Собо́рный Обѣ́тъ 1613 го́да преступи́вшихъ и до ны́нѣ преступа́ю-щихъ, всѣ́хъ ненави́дящихъ и оби́дя-щихъ на́съ и творя́щихъ на́мъ напа́сти, и а́ще (если) возмо́жно е́сть взыщи́, Го́споди, поги́бшiя ду́-ши отце́въ, и бра́тiй, и се́стръ на́шихъ. Прости́ непра́ведно восстаю́щихъ на на́съ и не оста́ви поги́бнути душа́мъ и́хъ, но спаси́ всѣ́хъ, я́ко Бла́гъ и Человѣколю́бецъ. Да я́коже дре́вле, та́ко и ны́не въ на́съ и че́резъ насъ просла́вится Всесвято́е Имя Твое: Отца и Сына и Святаго Ду́ха, яко Твое есть Ца́рство и Си́ла и Сла́ва, Че́сть и Поклоне́ніе, ны́не и при́сно и во веки веко́въ. Аминь. †Покло́нъ. Слова Государя Императора Николая Второго: «Если для спасения России нужна искупительная жертва, я буду этой жертвой. Да будет воля Божия». Праведники Божии о святом Царе-искупителе Николае Втором: Преподобный Серафим (Мошнин), старец Саровский (в 1824 г.): «Будет Царь, который меня прославит, после чего будет великая смута на Руси, много крови потечет за то, что восстанут против этого Царя и его Самодержавия, Ангелы не будут успевать брать души, все восставшие погибнут, а Бог Царя возвеличит...» Преподобный Авель (Васильев) Тайновидец Петербургский (в 1800 г.): «Николай Второй — Святой Царь, Иову Многострадальному подобный. Он будет иметь разум Христов, долготерпение и чистоту голубиную. На венец терновый сменит он корону царскую... Он искупитель будет, искупит собой народ свой — Безкровной Жертве подобно. И предан будет... как некогда Сын Божий на пропятие... И будет жид скорпионом бичевать Землю Русскую, грабить святыни ее, закрывать церкви Божии, казнить лучших людей русских. Сие есть попущение Божие, гнев Господень за отречение России от своего Богопомазанника! А то ли еще будет! Ангел Господень изливает новые чаши бедствий, чтобы люди в разум пришли. Две войны — одна горше другой — будут. Народ промеж огня и пламени... Но от лица земли не истребится, яко довлеет ему молитва умученного Царя!» Преподобный Алексий (Шепелев), старец Голосеевский (в 1916 г.): «Боже мой, Боже мой! Много изменников окружают Царя... Много прольется христианской крови.» Преподобный старец Корнилий Крыпецкий (в 1890 г.): «Не будет у нас Царя, сменят его на плохого хозяина. За это народ будет наказан на три поколения.» Преподобный Нектарий (Тихонов), старец Оптинский (в 1917 г.): «1918 год будет еще тяжелее: Государь и вся его Семья будут убиты, замучены. Да, этот Государь будет велико-мученик». Святой праведный Иоанн (Сергиев) Кронштадтский (в 1903 г:): «Царь у нас праведной и благочестивой жизни, Богом послан ему тяжелый крест страданий, как Своему избраннику и любимому чаду... Как Равноапостольный царь Константин Он держит высоко и славно знамя веры Христовой и всем сердцем предан Царю-царей, глубоко почитая друзей Его — святых Его, Он подает всем православным пример искреннего благочестия...» Преподобный Анатолий (Потапов), старец Оптинский (в 1915 г.): «Нет греха больше, как противление воле Помазанника Божия! Судьба Царя — судьба России. Радоваться будет Царь, радоваться будет и Россия. Заплачет Царь, заплачет и Россия, а... не будет Царя, не будет и России. Как человек с отрезанной головою уже не человек, а смердящий труп, так и Россия без Царя будет трупом смердящим.» Прп. Лаврентий (Проскура), старец Черниговский (в 1948 г.): «Русские люди будут каяться в смертных грехах: что попустили жидовскому нечестию в России, не защитили Помазанника Божия Царя...» Преподобный Кукша (Величко) старец Одесский (в 1950 г.): «Если где найдете золотую или серебряную монету с изображением Императора Николая II, то вставьте в оправу или просверлите вверху дырочку, наденьте на цепочку и носите, как святой медальон, вместе с крестом. И если вам кто-нибудь скажет, что Царь Николай II или кто-то из членов его Семьи жив, не верьте — все они мученики.» | |
Просмотров: 942 | |
Всего комментариев: 0 | |